Innlogging

 

Vi er her for dere.

Vil du vite mer om tjenestene våre? 

Ring oss på: +47 67 51 99 00

 
 
 

Leasing av kontormøbler

Skal dere flytte til et nytt kontor, eller har kanskje skrivebordene deres sett bedre dager? 

 

Uansett situasjon er én ting sikkert: Det er ikke billig. Spesielt i dagens vanskelige økonomiske klima utsetter eller unngår bedrifter ofte denne typen utgifter for å beskytte likviditet eller kredittlinjer.

 

Men hvorfor vente?

 

Selv om leasing av kontormøbler er et relativt nytt konsept, er det utvilsomt et attraktivt alternativ. Den lange gjennomsnittlige levetiden for kontormøbler gir lange avskrivningstider. Hvis dere leaser, kan dere imidlertid trekke fra utgiftene på skatten med det samme, noe som gir lavere kostnader i forhold til å kjøpe.

 

I tillegg får dere alle de vanlige fordelene ved leasing:

  • Beskytter likviditet
  • Beskytter kredittlinjer
  • Faste, forutsigbare avdrag
  • Skattefordeler, siden avdrag kan trekkes fra som driftsutgifter
  • Frigjør kapital til investeringer, også under vanskelige økonomiske forhold