Innlogging

 

Vi er her for dere.

Vil du vite mer om tjenestene våre? 

Ring oss på: +47 67 51 99 00

 
 
 

GRENKE-merkevarens fortrinn

Virksomheter som ikke kommer opp med nye ideer, er ikke levedyktige på lang sikt. Ideer er en helt avgjørende konkurransekapital og er kjernen i enhver sterk merkevare. Som en virksomhet som arbeider for å aktivt forme fremtiden i sitt valgte markedssegment, har GRENKE en ambisiøs filosofi: å "ta tyren ved hornene" og gjøre det beste ut av alle muligheter som dukker opp. Vi ser alltid fremover og tar sikte på å skape gode vilkår som fremmer videre vekst. Å etablere merkevaren vår på det europeiske markedet er en del av denne strategien.


GRENKE har allerede tatt de første skrittene mot dette målet. Takket være vår kundeorienterte diversifisering med komplette leasingtjenester, bank- og factoringtjenester samt vår europeiske ekspansjon har vi lagt grunnen for enda større suksess i fremtiden. <//span><//span>Dette betyr at vi har oppfylt de to kjernekriterier for å nå vårt mål om å bli en sterk internasjonal merkevare.

 

Vi er på god vei mot å ta en unik posisjon på det internasjonal markedet. Vi ønsker å bli den drivende kraften innenfor vårt segment og bli den ledende leverandøren av finansielle tjenester til små og mellomstore bedrifter. Som spesialist på finansielle tjenester jobber vi kontinuerlig for å få en enda bedre forståelse av kundenes ønsker for å kunne tilby et komplett tjenestetilbud av beste kvalitet.

GRENKE har et utmerket rykte blant partnere og kunder. Selskapet vårt og tjenestene våre har i flere tiår blitt assosiert med bunnsolide verdier som gjør at vi skiller oss fra konkurrentene og styrker vår daglige virksomhet. <//span><//span>Kundene drar nytte av attraktive tilbud, brukervennlige prosesser, gode personlige råd og assistanse, skreddersydde vilkår og vårt utstrakte nett av avdelinger utover Europas grenser. GRENKE-gruppen kombinerer spesialistkunnskap med enestående innsikt i kundenes bransjer og har ekspertisen og ressursene som kreves for å sikre at kundene blir 100 % fornøyd.

Kombinasjonen av disse suksessfaktorene – attraktive tilbud, en klart definert målgruppe, markedslederskap og sterke verdier – er det som gjør oss unike. Vi tar sikte på å utnytte disse faktorene til fordel for aksjonærer, forhandlere og kunder.